Garancia vagy még sem....

Jó reggelt!

A múlt héten volt egy közlemény a DJI Sparkokról most jöjjön egy másik ami egy kicsit általánosabb, de szintén DJI. Andris barátom a MyActionCam szervizben dolgozik és küldött egy kis információt. Gondolom mindenki találkozott már igen csábító ajánlattal külföldről, ám itt is van apró betű amit persze nem közölnek. Az, hogy olcsóbb xy weboldalon az persze nem lenne gond, hiszen az itthoni kereskedőknek a magyar törvények miatt komoly összegeket kell befizetni ami miatt muszáj, hogy drágább legyen, de! Ezért a plusz összegért biztosak leszünk benne, hogy a nekünk szánt gépet kapjuk. Hogy ez mit jelent? A DJI régiókra bontja a világot és "sajnos" ennek megfelelő gépet küld oda. Mi EU-ban vagyunk így ide való gépet kellene venni. A másik is működik tökéletesen. Ezzel nincs is gond addig amíg nem akarunk egy DJI Caret (biztosítást) venni vagy éppen a garanciát érvényesíteni. Ekkor jön a csalódás. Ugyan is ha nem EU-s gépünk van akkor az EU-s Care nem lesz jó rá és a garancia sem Németország hanem pl Kína és oda az itthoni kereskedők sem fogják ingyen kiküldeni. Ilyenkor marad az itthoni szervizek egyike saját zsebből  ezért érdemes szerintem egy itthoni cégtől venni kicsit drágábban, de bármi van nincs gond. Sajnos mivel ez is ma már tömeg cikk itt is vannak gyári hibák. Én is láttam egy hibás Phantom 4 Pro-t és egy Mavicet is. Szerencsére itthoni gépek voltak így sima csere és mindenki boldog.

 

Bejelentkezés

 

Cikkek

Facebook oldalunkról

GT-line